Forum PERSIS

Ruangan ini disediakan bagi memudahkan ahli-ahli PERSIS berbincang mengenai aktiviti-aktiviti yang telah dirancang. Selain itu ahli-ahli PERSIS juga boleh mengutarakan cadangan ataupun komen dalam ruangan ini.

Forum Perbincangan

Date
By
Subject

Re: kejohanan bola tampar tertutup usm by persis

SALAM SATU MALAYSIA..
Terima kasih atas sokongan dan persoalan tersbut...Pertama sekali, kami mengucapkan Tahniah kepada pasukan ini kerana telah menjuarai kejohanan pada kali ini. Tentang perkara yang saudara nyatakan tersebut, sebanarnya kami telah kemukakan dan bincang serta perincikan kepada semua pasukan pada perjumpaan malam jumaat lepas dan semua perubahan kami telah maklumkan dan umumkan dan semua terima keputusan tersebut melalui wakil pasukan masing2. Kami mendapat wakil dari kejuruteraan pada malam tersebut dan kami fikirkan dia telah maklumkan dengan pasukan saudara. Lagipun, jumlah RM500 tersebut kami jalankan sekiranya penyertaan melebihi daripada 15 buah pasukan. tapi, memandangkan hanya 7 buah pasukan yang menyertainaya, maka kami mengambil keputusan untuk mengurangkan jumlah hadiah kerana memikirkan kos yang bakal kami tanggung. Jadi, di sini mgkin ada kesilapan sedikit dari wakil tersebut. Apapun, kami memohon maaf atas segalanya..Tentang perubahan yang kami telah buat tersebut, iaitu hanya pada hari ahad juga telah kami maklumkan waktu cabutan undi malam tersebut. so, rasanya perkara tersebut tidaklah mengganggu masa saudara sebab hanya pada hari ahad, berbanding jika kami buat selama dua hari, kan. so, apapun, kami mohon maaf atas kesilapamn ini dan semoga segalanya akan dapat diperbaiki pada penganjuran akan datang.. papun, tahniah dari PERSIS dan semoga jawapan ini dapat menjawab semua persoalan yang telah saudara kemukan.TQ

Date
By
Subject

Re: Re: kejohanan bola tampar tertutup usm by persis

terima kasih kerana ydp telah memberi feedback..kami berpuas hati dengan jawapan dari ydp. semoga terus maju pada masa akan datang..salam..

Date
By
Subject

Re: kejohanan bola tampar tertutup usm by persis

kepada pemain transvolley..tahniah dpt johan!!! .... sy rs simpati ngan luahan saudara, myb ngan meluahkannya, itu akan membuatkn kmu jd lega (spt apa yg d ktakn olh YDP persis)...klu sy lh d tmpat kmu, myb klu sy pun mgkin akan rasa sdmikian ...whatever..mantaplah kmu main...

Date
By
Subject

Re: kejohanan bola tampar tertutup usm by persis

assalamualaikum..

Date
By
Subject

Re: kejohanan bola tampar tertutup usm by persis

aku sudah ckp awal2. kalo buat keputusan / tukar keputusan, biar buat awal2. pasal pembatalan kategori wanita, tunda tarikh, & rm500 - rm100. Jangan jadi seperti lalang. aku x slhkan sesiapa. n kpd sesiapa yg terasa hati, jgn emosi. sbb aku slh seorang drp kamu semua juga. sama2 rasa malu, sama2 rasa kecewa. Kalo org komen lebih2, baca n teliti, kalo ada yg melampau, just ignore. Jgn marah / emosi. kekalahan kita adalah emosi kita sendiri. Program kali ini, sgt2 mengecewakan kpd pihak lain. apa2 pun, kurangkan kontroversi.

Date
By
Subject

to ydp

mmg menyeronokkan..tak tertekan keje sama2 dengan die...heheheh..tq

Date
By
Subject

pengurusan mengenai aktiviti kjohanan b.tampar.

saya disini ingin menyuarakan pendapat mengenai aktiviti yang akan berlangsung 23&24hb januari 2010. saya berasa amat kecewa mengenai pelaksanaan aktiviti ini yang hampir tidak menjadi.persoalannya di manakah pendirian pihak2 yang menguruskan aktiviti ini..kawan saya ada menyatakan bahawa hampir seminggu dia telah menjalani latihan untuk pertandingan tersebut tapi last2 minit diberitahu bahawa pertandingan dibatalkan...bukannya marah tapi berasa tidak puas hati mengenai penyertaan tersebut yang kononnya kategori perempuan tidak akan bertanding...apa yang saya kesal maklumat yang diberikan selalu mengelirukan seperti menukar baju, seperti tidak ada persepaduan pendapat yang menuju arah yang sama...masing-masing membuat lorong-lorong sendiri....pada pendapat saya apa yang kawan saya memang benar..bahawa mereka cakap tp x serupa bikin....biarpun ini merupakan aktiviti pertama yang persis anjurkan tapi setidak-tidaknya jagalah perasaan orang lain..bukannya ari ni konon nak batalkan tapi soknye berubah pla nak teruskan...ape ke halnya cam tu???...saya nasihatlah yg apa-apa anjuran yang bakal dibuat pas ni janganlah jadi seperti macam ni..buatlah persiapan dari awal-awal dan jika berlaku apa-apa nanti rancanglah dengan baik-baik,,gunakan plan2 yang ada untuk prepair hal2 yg kritikal...saya tak nak persis down disebabkan hal2 yang mengugat cam tu,,kepada yang masih baru dalam Jawatankuasa PERSIS, tanya-tanyalah mereka yang mahir dalam bidang tu n minta lah tunjuk ajar dari yang senior kerana mereka lebih berpengalaman...kepada jawatankuasa yang berusaha keras utk aktvti ni saya ucapkan biar apa orang luar cakap tapi pegang pada prinsip kita...apapun selamat maju jaya untuk para-para MT n ahli2 jawatankuasa PERSIS..naikkan nama PERSIS bukan sahaja di USM ni, tapi biaralah sampai menjulang tinggi hingga ke peringkat antarabangsa...

Date
By
Subject

Re: pengurusan mengenai aktiviti kjohanan b.tampar.

ya la, pe ke jadahnya tu.....ingat org g brlth ptg2 tu snng ke. buang masa n tnga kmi jak. pas tu ntah pe2, msa skg ni bkn masa yg ssuai wat prtndngn ni coz org duk sbuk prpare for sukad. sndri mau ingt la.....ape ke hal nya, nk wat prgrm tp xda prsdian awl2. sllu mttng tp xda prncngan. pas tu bkak kanter last2 mnt mna nak byk pryrtaan. da gak yang ckap xnk tnda coz byk asggmnt nk wat, btl ke wat assgmnt?? nth2 last mnt gak bru wat...pas tu da gak yg x wt krja,pgg jwtn buta je ke? skdr nk dpt sjl ja tp krja x jln, yg depa tau mnkan je. da lak yg brat mlut nak brtnya dgn snior2 diaorg, smpaikn nk wat tu xtau wat ni xtau. tu la org dlu2 ckp mlu brtnya ssat jln la mmber. YDP PRSIS byk lak aktviti len smpaikn ank buah sndri x trjga lngsng, helo klu xbleh da ase nk bwk tggjwp nie ltk je jwtn xyah pnng2 kpla da. bg kat org len yg btl2 blh bwk tggjwp tu la, xda la nnti prsis down cm tu je. lu pkir2 la sndri.......

Date
By
Subject

Re: Re: pengurusan mengenai aktiviti kjohanan b.tampar.

kepada semua yang mengkritik terima ksih diucapkan kepada semua yang mengkritik. Saya sebagai pengikut perkmbagn persis mmg melihat kesungguhan persis membuat axtvt yang melancarkan pergerakan dan xtvt..maaf semua, tapi jagan tau bercakap saja,. manusia takkan merasa beratnya tgjwb sekiranya tidak memikul tgjwb tu..jadi, jgn suruh org letak jwatan begitu saja tanpa memikirkan tugas seseoramng tu..saya selaku penasihat berharap agar semua ahli dapat bersatu..jgn tau kompeln tapi tak membantu langsung...kcian ahli persis yg lain yg brusaha bersama YDP untuk membawa ahli bersama2 membangunkan persis..ingatlah, tak semua anak negeri membuat xtvt mcm persis... jadi, tahniah kepada persis atas usaha anda.. YDP... truskan kepimpinan anda tanpa leamah dengan krityikan org yang mengkritik macsm hebat sudah..dulu d susruh memimpin, nda mau, tapi, skrg mcm tahi2 jak...GOO..HIDUP PERSIS!!!!

Date
By
Subject

Re: Re: Re: pengurusan mengenai aktiviti kjohanan b.tampar.

Sya ingin bertanya kepada pengkritik 2..siapa yang layak tukar YDP?
Shahrul adalah pilihan yang tepat....siapa berani bangkang?
Tak pandai hormat ketua langsung..kita yang pilih, kitalah yang kena sokong dan sama2 bantu...kcian YDP kita....Apapun god job YDP dan kami ttp menyokongmu!!!!

<< 6 | 7 | 8 | 9 | 10 >>

CHATTING AND FORUM RULE

You are prohibited to give statement that will provoke anyone. You also prohibited to post harsh words or any words that consider bad to anyone. If that happen webmaster deserve to delete that statement or words and you will be banned to use this forum or shoutbox. Thanks.

PENAFIAN : Perkumpulan Siswa-Siswi Sabah, Universiti Sains Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini.

 

Search site

© 2011-2012 All rights reserved.