Forum PERSIS

Ruangan ini disediakan bagi memudahkan ahli-ahli PERSIS berbincang mengenai aktiviti-aktiviti yang telah dirancang. Selain itu ahli-ahli PERSIS juga boleh mengutarakan cadangan ataupun komen dalam ruangan ini.

Forum Perbincangan

Date
By
Subject

GERAM!!!

Bodoh betul yang mengkritik tu..apa salahnya pergi jumpa dengan org yg terlibt untuk bincang???bodoh!!!!kcian persis..go persis

Date
By
Subject

Re: Re: pengurusan mengenai aktiviti kjohanan b.tampar.

APA KE jadahnya buat kritikan tanpa buat kaji selidik sdkit?Please ar...persis buat aktiviti nie sbb mmg utuk antar motifnya adalah untuk persediaan para desasiswa seblm menjelang sukad..tak sesuai konon???apa nie,,,

Date
By
Subject

Re: Re: pengurusan mengenai aktiviti kjohanan b.tampar.

hohoho..snokergames,awk ni senang2 je ckp gitu erk?pkir kmi ni tau ke kalo sukad masa biler?ingat kmi ni org hep ke tau tarikh2 smua aktiviti yg dianjurkan oleh USM?? lu pkir la sdiri...apakah salahnya jika kmu wat latihan ptg2??? bkn kah ini dapat menjamin kesihatan kepada anda smua? awk fikir tenaga n masa kmu je ke kena buang?ydp n ajk2 PERSIS pun terpaksa mengorbankan masa mereka dlm berusaha utk menjayakan projek ini. ala,ttg wat asgnment 2..takkan la awk pun x pernah last minute,mmg mustahil awk x pernah last minit wat asgnment. lgpun,snokergames...awk tau je nak marah n komen2, rsakan la jika awk d tempat kmi dan kmi membuat kritikan panas dgn awk...xpela,kmi Pihak Persis sentiasa menerima kritikan anda, tetapi awk kena fikirkan juga keadaan smua, jgn fikirkan diri anda sahaja. Pihak Persis wat keja smua ni x pernah pun mnta bayaran, smua ini adalah secara sukarela...apa2 pun, YDP ur d best!!!Kmi sentiasa akan menyokong YDP & ajk2 sekali!GO!GO!Go!

Date
By
Subject

Re: Re: pengurusan mengenai aktiviti kjohanan b.tampar.

yessss.....encik snokergames...sy pon tgh berfikir2 ne apa sebenarnya yg encik nak sampaikan tu...1st skali encik snokergames ne ada melawat kaunter persis tu tak??? dan kalau anda ada pergi melawat, rasanya tempoh seminggu tu cukup utk mempromosi aktiviti ini...yup...mmg di akui banyak kelemahan kami selaku penganjur program...dan utk pengetahuan encik snokergames, sebaran kami bukan sahaja melalui pembukaan kaunter d foyer dk tp d antara alternatif lain dgn menghantar jemputan melalui desa2....mungkin anda juga tidak tahu, kami ahli jawatn kuasa persis yg baru berhubung baik dgn senior kami...dan oleh kerana aktiviti bola tampar ni adalah julung2 kali d adakan utk persis, mgkin senior kami sendiri pon kurang tahu berkenaan hal ini dan mereka cuma mampu tunjuk kami apa yg termampu....and HELLO encik snokergames, penganjuran aktiviti ini kami usahakn bukan HANYA pada hari kejadian, tp jg lebih banyak pd hari sebelum kejadian...n juga selepas...tidak adil rasanya bila anda mengatakn ada ajk yg pgg jawatan buta...jika anda tau persis macamana, jika anda tau penglibatan ahli2 yg lain macamana, anda tidak akan menilai kami begitu...jika anda seorang peserta atau mantan atau sesiapa sahaja yg melihat aktiviti ini berlangsung, TOLONG lihat perkara ini dr pelbagai sudut dan jgn menilai mengikut sesedap kati sendiri sahaja....YDP kami adalah tunggak kami, kalau anda encik snokergames kenal YDP kami macamana, anda tau bekerja dgn dia mcmna...ok...kalau anda setakat kenal dia dr jauh, tak pernah bekerjasama secara langsung dgn YDP kami, juga anda menilai dia atas kepincangan program bola tampar kami baru2 ne, anda betul2 SILAP...terima kasih atas respon anda encik snokergames...kami amat menghargainya... :)

Date
By
Subject

JOMEN YANG MELAMPAU!!!

Go PERSIS!!!
Jangan suka mencari kesalahan sesorang. Tetapi, ingatlah, tanya diri sendiri apa sebenarnya usaha anda dan sumbangan anda untuk PERSIS????
jANGAN tAU cakap jak..sudahlah memimpin ini suatu amanah yang berat dan berkhidmat tanpa ada bayaran,. itupun ttp ada yang tidak puas hati!!!
so, fikirlah, sokonglah ketua anda sebab menyenangkan hati semua orang bukan senang..kcian tau semua org yg bersungguh2 untuk persis, tetapi dikatakan begitu????so, maaf atas kritikan ini..sokonglah persis!!
HIDUP PERSIS..gO YDP..anda yang terbaik!!!Kepimpinan yang menceriakan..jangan pedulikan orang yang tidak puas hati tu sebab sebenarnya dia mau naik tapi ndada peluang..sbb nda layak...go YDP..TERUSKAN USAHA UNTUK PROGRAM SETERUSNYA...

Date
By
Subject

benggang...

wah...kritik yg panas jg..maybe orang tu dah xda idea kot...he2.. taulah kta tak tau sikap sesetangah orang nikan, mcm2 ada...orang tu benggang tahap dangerous sudah...apapn komen yg ada...myb ada kebenarnnya,,myb tu satu cubaan buat kita..chaiyok2 persis..mantapkan lagi usaha kamu..

Date
By
Subject

Re: benggang...

menerima kritikan adalah perkara biasa dalam kepimpinan, setiap yang berada diatas akan sentiasa dikritik pelbagai pihak. selaku pemimpin, kita ambil semua kritikan dalam bentuk positf, hati semua pihak tidak mampu kita puaskan tapi yang penting tugas dan amanah yng kita pikul perlu dilaksanakan.

kerjasama semua pihak baik junior mahupun senior perlu ada supaya persis tidak dihentam orang. di harap selepas ini, MCB berjalan dengan lancar
semua ahli persis tetap tegu bersatu

Date
By
Subject

Re: benggang...

Salam PERSIS...saya mohon maaf sebab masuk campr dalm hal ini..saya sedih bila YDP dikata sebegitu..walhal, dia telah buat yang terbaik sepanjang jadi YDP..mUNGKIN ORG TAK NAMPAK APA YANG DIA BUAT, TAPI org yg terlibat dengan PERSIS jak tahu siapa dia...dia korbankan bnyk benda utk PERSIS...tahulah, dia tu major BM, so mmg assgmt berlambak. so, jgn ar fkir yg dia ada komiytmen lain..dulu mmg ada...klu mau tgk, pglah rapat denga dia...saya mmg bengang dengan budak2 yang tahu mgkrityik dan mencari kelmahan org lain, tapi tidak bertanya apa sumbangannya pada persis walhal dia org persis jugak...apapu, go ydp...goo..PENTADBIRAN YANG MENYERONOKKAN....HIDUP YDP!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Date
By
Subject

TERIMA KASIH SEMUA ATAS KRITIKAN

Salam satu PERSIS..\
Terima ksih semua yang mgkritik..mungkin dengan meluah di sini hati anda akan tenang...Apapun, tq. pertama sekali, saya ucapkan Tahniah kepada Pengarah Projek Bola Tampar, saudara MIk dan Timbalan, saudara Raki serta Joe, rakan2 , Ajk2,ahli2 Persis dan semua yang terlibat sama ada secara langsung mahupun tidak langsung dalam projek ini..Walaupun pelbagai halangan dan rintangan, ttpi, berjaya jgak melaksanakan Projek yang julung2 kalinya diadakan ini,. Tahniah atas kesungguhan yang ditunjukkan dan salam tahniah juga daripada mantan Penasihat Persis, Dr Jabil atas bantuan dan sokongan yang diberikan...begitu juga dengan En. Colinius Atang atas sokongan padu yang diberikan shggalah program ni berjalan dengan jayanya...Tahniah sekali lagi...Tapi, saya ingin menjelaskan di sini tentang kategori wanita yang dibatalkan tu.Saya bagi pihak PERSIS mmhon maaf atas pembatalan tersebut. Sebenarnya, pada mulanya mmg ktegori tersbut diwujudkan, tetapi, masalahnya memandangkan penyertaan cuma dua pasukan, dan waktu pengadil terhad, hnya pada hari ahad sahaja, maka, kami mengambil keputusan membatalkan ktegori tersebut untuk tidak mengambil risiko masa dan bajet yang ada sebab rugi kiranya membuat suatu yang mendatangkan risiko dan membuang duit persatuan dengan membuat jua benda tu. jadi,dalam sesuatu penganjuran kita harus faham pengarah projek dan pihak penganjur berhak 100 peratus dalam menentukan kepuTUsan sebab dia yang memikul beban tersebut,walupun motif persis adalah untuk mewujudkan sesuatu yang baru. tetapi, harus diingat bahwa ini adalah projek permulaan dan percubaan PERSIS untuk mewujudkan sesuatu sukan yang telah lama dilupakan penganjurannya. jadi, sudah tentu banyak cacat celanya. Jadi saya memohon maaf ats masalah ini. saya harap Peneraju persis pada masa kan datang dapat mem=ngadakan lagi pertandingan sebgini dan mengambil inisiatif dan pengajaran daripada penganjuran ini. saya harap begitulah. Terima kasih keapda semua yang terus menyokong PERSIS dan seya berharap keapd semua ahli PERSIS sama ada yang mendaftar ataupun belum, jika dengar PERSIS mengadakan sesuatu xtvt tolong ar bagi support dan datang sahaja walupun mungkn tidak mendaopat jemputan sebab kadang2 tidak semua maklumat dapat disampaikan kepada semua orang sebab kita adalah sama2 pelajar yang sama2 ada komitmen masing2. jadi, saya harap, semua faham dan kalau ada pa2 cadangan teruskan komen dan berikan pendapat..TQ SEMUA....JUMPA UNTUK PROGRAM MCB pada 5 dan 6 FEBRUARI INI...TQ..

Date
By
Subject

TERIMA KASIH

chaiyok2lah bt YDP coz dpt mnrima kritikan tu secara positif...dhrp pengomen2 lain jg berfkir sedemikian krn klu kita brtersn sprti ini nescaya x akn prnah selesaiiiiiiii...

<< 7 | 8 | 9 | 10 | 11 >>

CHATTING AND FORUM RULE

You are prohibited to give statement that will provoke anyone. You also prohibited to post harsh words or any words that consider bad to anyone. If that happen webmaster deserve to delete that statement or words and you will be banned to use this forum or shoutbox. Thanks.

PENAFIAN : Perkumpulan Siswa-Siswi Sabah, Universiti Sains Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini.

 

Search site

© 2011-2012 All rights reserved.