Forum PERSIS

Ruangan ini disediakan bagi memudahkan ahli-ahli PERSIS berbincang mengenai aktiviti-aktiviti yang telah dirancang. Selain itu ahli-ahli PERSIS juga boleh mengutarakan cadangan ataupun komen dalam ruangan ini.

Forum Perbincangan

Date
By
Subject

Re: Chayoo

TQ VeyLLaDe_Jiao. sapa laa yg buat tuh banner??? Hehehehehehe,

Date
By
Subject

Re: Re: Chayoo

Haha. U r most welcome AJK Persis. I didn't know who did the banner but one thing for sure, i was amazed because it's a sign of efforts too. 'though it didn't work perfectly as the others expected it to be, at least, they've tried. MCB is coming. Uh, have to fully charge my camera battery..wanna take lots of colourful picture! Chayoo..(^_^)

Date
By
Subject

CITRABAYU!!!!

MCB MCB MCB...., Debaran makin terasa!!!,

Date
By
Subject

Nasihat sikit,

aku sudah ckp awal2. kalo buat keputusan / tukar keputusan, biar buat awal2. pasal pembatalan kategori wanita, tunda tarikh, & rm500 - rm100. Jangan jadi seperti lalang. aku x slhkan sesiapa. n kpd sesiapa yg terasa hati, jgn emosi. sbb aku slh seorang drp kamu semua juga. sama2 rasa malu, sama2 rasa kecewa. Kalo org komen lebih2, baca n teliti, kalo ada yg melampau, just ignore. Jgn marah / emosi. kekalahan kita adalah emosi kita sendiri. Program kali ini, sgt2 mengecewakan kpd pihak lain. apa2 pun, kurangkan kontroversi.

Date
By
Subject

APA AR

AJK, cuba ko baca btul2 bah..bukan emosi tu...tapi, ada org yng cuba mencari kesalahn dan melemahkan org lain..please ar..saya sbagai ajk, sye nampak kesungguhan persis buat, dah maklumkan yg jelas, tapi ada yang sengaja buat negitu...panjang2kan crita.walhal, dalam ramai2 tu, hanya 2-3 org jak yang x puas hati..megada2..tapi, secara keseluhannya semua ok jak..ahniah PERSIS!!!!

Date
By
Subject

Re: APA AR

mungkin ko teda emo. tp cuba tgk mesej ahli lain... mungkin ko kenal sa. tp. ko biar jak laa. sa teda kisah kalo ada antara kita yg teda puas ati dengan komen2 mcm tuh. komen2 mcm tuh sbnrnya bagus walo pun agak melampau. Cuma, seperti yg sa ckp, JUST IGNORE kalo udah dak patot!!!, kan???

Date
By
Subject

peduli apa org nak kata..

bagi aku la kan..semua org senang utk berkata2..cuba korg berada d tempat kmi..mst kmu semua rs apa yg kmi rasa..ingt senang ka mau anjurkan bnda2 nie semua..biasa la ba 2..adat bg org menganjurkan sesuatu yg baru..mst ada kekurangannya..x semua bnda di dunia ni prefect..msg2 memerlukan antara satu sm lain..kpd ydp PERSIS..kmi tetap menyokong dr belakang..biar la apa org mau ckp..janji senang berkerjasama dgn kmu semua..we are one big FAMILY..

Date
By
Subject

Re: peduli apa org nak kata..

AKU SOKONG...HIDUP SEMUA!!!!!

Date
By
Subject

BODOH!!!

MENGAPA DALAM DUNIA INI RAMAI ORANG CUMA TAHU BERSUARA TETAPI PELAKSAAN TAKDE?APAKAH JADAHNYA NIE?PLEASE AR, JGN TAHU CKAP JAK..PLEASE AR....INGATLAH JANGAN SUKA CARI KESALAHAN ORANG..TAPI, FIKIRLAH APA SUMBANGAN KITA????

Date
By
Subject

kejohanan bola tampar tertutup usm by persis

assalamualaikum w.b.t. saya berasa sedikit terkilan dengan pengurusan kejohanan bola tampar tertutup itu..pertama sekali pihak yang mengurus tentang jadual perlawanan kerana pada mulanya saya diberitahu bahawa tarikh yang dibuat adalah ari sabtu bersamaan dengan 23 januari tetapi telah di tunda kepada keesokan harinya..ini telah membuatkan masalah perancangan masa kami terganggu kerana kami berada di kampus kejuruteraan. yang kedua adalah hadiah kejohanan..seperti yang sedia maklum, pihak penganjur telah mengatakan bahawa hadiah johan adalah berupa rm500 tetapi telah ditukar kepada rm100..kami berasa sedikit hampa dengan hal tersebut bukan kerana hadiah telah dikurangkan tetapi sekurang2nya pihak penganjur perlu lah memberitahu pihak kami terlebih dahulu sebelum pertandingan itu..ini kerana kami yang berada di kampus kejuruteraan dengan harapan datang ke kampus induk tetapi telah berasa hampa apabila diberitahu dengan hadiah tersebut.. sepatutnya hal itu telah diberitahu awal2 lagi kerana hadiah yang ditawarkan tidak berbaloi untuk kos kami datang ke kampus induk walaupun kami telah memenangi kejohanan itu. apa yang saya harap ialah pengurusan pihak penganjur mestilah jelas dan tidak membuat perubahan dengan secara mengejut..walaubagaimanapun, ambil pengajaran daripada kesilapan dan perbaiki pada masa akan datang serta saya harap kejohanan ini diteruskan lagi pada masa yang akan datang..sekian dari saya..wassalam..(harap ade feedback dari pihak penganjur)..terima kasih..

<< 5 | 6 | 7 | 8 | 9 >>

CHATTING AND FORUM RULE

You are prohibited to give statement that will provoke anyone. You also prohibited to post harsh words or any words that consider bad to anyone. If that happen webmaster deserve to delete that statement or words and you will be banned to use this forum or shoutbox. Thanks.

PENAFIAN : Perkumpulan Siswa-Siswi Sabah, Universiti Sains Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini.

 

Search site

© 2011-2012 All rights reserved.