Forum PERSIS

Ruangan ini disediakan bagi memudahkan ahli-ahli PERSIS berbincang mengenai aktiviti-aktiviti yang telah dirancang. Selain itu ahli-ahli PERSIS juga boleh mengutarakan cadangan ataupun komen dalam ruangan ini.

Forum Perbincangan

Date
By
Subject

salam

tQ kepada semua yg terlibat menjayakan MCB thn nie..hehehe..harap dpt bekerjasama dgn kmu semua tok next2 program..hehehheee..cayok2 PERSIS..kpd bakal2 pemimpin PERSIS..selamat menjalankan tanggungjawab yg d amanahkan kpd anda..heheheee

Date
By
Subject

Golden Times [6Hb. Feb. 2010]

I can't wait for the sun
To bring another day
For now I lie in wait

Have the changes passed by
Or are these golden times
Much too good to last

Golden Times ; Red Goodbye

Rangkap lagu Ini merupakan sebahagian perasaan saya pada malam itu [6Hb. Feb. 2010], Hohohoho

Date
By
Subject

Malam Citra Bayu

akhirnya MCB telah tamat dengan jayanya..walaupun terasa penat tp yg penting sy puas hati.. MCB ruleeeeee......ya YDP rindu MCB hehe

Date
By
Subject

tahniah kepada semua yang menjayakan MCB...

sAYA SECARA PERIBADI SANGAT TERHARU DENGAN KOMITMEN SEMUA DALAM MCB,...MMG ANTARA PROGRAM YANG DIKIRA PERFECT PELAKSAANNNYA...TAHNIAH TERUTAMA KEPADA PENGARAH PROJEK DAN SEKRETARIATNYA...TAHNIAH...SANGAT2 BERPUAS HATI ATAS KOMITMEN YANG DIBERIKAN...RINDU MCB....

Date
By
Subject

YEAHHHHH!!!!!,

YEAHHHHHHH!!!!, ALHAMDULILLAH!!!!, MCB TAMAT DENGAN JAYANYA..., TAHNIAH DIUCAPKAN KEPADA UiTM, USM, UM & UUM...., TQ UPSI, UKM, & UPM kerana memberikan persembahan yang terbaik...,

Date
By
Subject

Re: YEAHHHHH!!!!!,

tahniah kepada semua yang terlibat dalam menjayakan mcb 2010
walaupun dalaman ada kucar-kacir cket tp projek tetap berjalan dengan lancar.

Date
By
Subject

Re: Re: YEAHHHHH!!!!!,

hehhee..nda nmpk juga kucar kacirnya...semua nmpk lancar jaaa..apapun tahniah PERSIS...PERSIS mmg BEST...syg PERSIS sgt2...vouge gila MCB thun ni... :)

Date
By
Subject

Malam Citra Bayu, 2010

Tahniah kepada semua yang terlibat dalam penganjuran MCB, 2010.....Great job....teruskan pada tahun2 akan datang....

Date
By
Subject

Chayoo

Hello everyone! By reading lots of comments here, i think that everyone has contributed to the development of PERSIS actually. Do not feel guilty for the unperfect programme planning because nobody's perfect enough in doing something. In every input that we used, we have to admit that we'll have to accept the output too. To all the AJK for Volleyball Tournament, 'though i didnt know much about it, i thought u all have done ur efforts. I saw the banner and i felt proud bout it. It shows that u all got the ideas to create something new and good for PERSIS development. Since i am one of the PERSIS member, i wish that PERSIS will do much better next time. The chances are always there. The first failure is a great step to create something greater. MCB is coming in shortly! Good luck everyone. It's a symbol to your great efforts. Enjoy it.. uh..need to go..wanna buy tickets for my foreigner friends! Chayoo! adjaa, fighting to all of the lovely PERSIS members. (^_^)

Date
By
Subject

Re: Chayoo

Yang Berlalu, Biarkan Berlalu. Jadikan Ia Sebagai Suatu Pengajaran. Sekarang, CITRABAYU 1 Hari lagi dari sekarang!!!! DUP DAP DUP DAP

<< 4 | 5 | 6 | 7 | 8 >>

CHATTING AND FORUM RULE

You are prohibited to give statement that will provoke anyone. You also prohibited to post harsh words or any words that consider bad to anyone. If that happen webmaster deserve to delete that statement or words and you will be banned to use this forum or shoutbox. Thanks.

PENAFIAN : Perkumpulan Siswa-Siswi Sabah, Universiti Sains Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini.

Search site

© 2011-2012 All rights reserved.