Forum PERSIS

Ruangan ini disediakan bagi memudahkan ahli-ahli PERSIS berbincang mengenai aktiviti-aktiviti yang telah dirancang. Selain itu ahli-ahli PERSIS juga boleh mengutarakan cadangan ataupun komen dalam ruangan ini.

Forum Perbincangan

Date
By
Subject

TQ

Nak tanya,apa 2 pertandingan sugandoi???

Date
By
Subject

Re: TQ

Sugandoi-Singing Competition in KDM Language_Kadazan Dusun Murut...any kind of song... Maybe we should see the Concept 1 Malaysia to be applied here.. Why not we see the student from Sarawak or Peninsular Malaysia sing our Dusun Songs...??? haha..^^ It would be a nice show...besides, we'll give them Chance to feel the Celebration..! (^_^).....>But if only it's never been done before..haha<

Date
By
Subject

TOLONG BACA NGN TELITI

maaf: masuk laman bola tampar jap,,, pihak kami memohon maaf atas segala kesilapan dan kekurngn... sy sendiri telah di uji ngn pelbgai rintngn dan dugaan, sesiapapun xmau ada kekurngn, namun Dia telah mmberi sedikit ujian untuk sentiasa berusaha menjayakan karnival bola tampar ni... (KBT) tp pihak ada perancngn yg baik, cuma pelaksanaan yg agak kabur, d samping itu, masalah paling besar adalah masalah BAJET xcukup, PESERTA xcukup, dan ia serentak ngn prog lain yg lebih besar, so tarikan semakin kurang... pas tu, PENGADIL susah nak dptkan sbb dia minta ngn harga yg tinggi, so sy akan terangkan satu persatu... baca...

1. bajet memng xcukup dan kurang penajaan tambahn pula persis ada projek yg lebih bsr lg
2. pengadil terpaksa guna pengadil usm yg bertauliah, kalo ambil pengadil yg kurang bertauliah nnt susah plak kan...
3. peserta kurang dan kami telah maklumkan pada hari cabutan mengundi bhwa kami terpaksa kurangkn hadiah... lgpun pasal hadiah dlm situasi begini selalu berlaku spt pengurngn nilai hadiah dan ia bergantung pada penyertaan melainkan kejohnn besar spt peringkat negeri or kebangsaan, (harap faham)
pastu kalo kita tgk, baru2 ni futsal anjrn KUSISDARI johan hnya dpt rm 200 mcm tu klu xsilap la. sedangkn yuran peserta RM50 dan penyertan lebih kurang 30 pasukan. budak2 dari kejuruteraan lgsg tidak merungut so, mgpa mrk buat mcm tu??? inila realitinya
4. prog KBT ni bukanlah besar sgt dan ia anjuran kali pertama, kalo boleh suma ajk dan pemain bola tmpar tahu ini adalah demi kebaikan kita bersama dan jgn terlalu m'kritik. andai kata prog ini xberjalan, adakah korang dpt bekerja dan bermain dlm peringkt usm selain sukad??? sblm ni futsal jak kan yg dipertandgkan.
5. pihak kami hnya nak memperjuangkn sukan bola tampar agar tidak suram,
6. sy minta maf mengenai penyertaan pompuan yg d batalkan last2 minute, kalo anda xpuas ble jumpa ngn pengarah projek, dia akan jelaskn.

apapun terima kasih atas komen yg di berikan, ni anjuran pertama kami, dan
kami da tau kelemhn dan kelebihan. cuma kita sendiri fkr la cuba kamu berada d tempat kami, kamu menang kamu dpt hadiah, kami xmenang pun malah dpt kritikn dan tohmahan, d mana ucapn terima kasih dan tahniah, ada tp xramai... huhu... THANX ALL... panjg plak....

sy hrp xda pihak yg marah sbb terpaksa di bgtau masalah dlman dlm menjykan projek ni... thanx jgk kpd YDP, P.Projek, Timb P.P, MT2, AJK2 dan yg semua terlibat...

Date
By
Subject

Re: TOLONG BACA NGN TELITI

Tak perlu. Benda dah blalu. Jdkan iktibar je. yg penting MCB mmg gempak. Pengubat kepada PERSIS. Tahniah kpd barisan sekreteriat MCB.

Date
By
Subject

KBT

jadikan pengajaran apa yang berlaku palek...

Date
By
Subject

cadangan

salam dan hai,, sy bersyukur projek MCB meletup dan berjaya! TAHNIAH! sy ingin mengutrakan komen sikit, kalo bole MCB tahun depan kita ubah konsep sikit dari segi kesopann dan kehormtn. kita tau sabah terkenal ngn budaya yg pelbagai, tp kalo bleh kita jngn menonjolkan sgt sehingga berlaku di luar kawalan... sbg contoh, lelaki mengangkt perempuan, pegang2 yg melampau (maaf), tp sy akur ada yg berpendpt bhw ia perkara biasa, tp pandngn org luar mrk akan anggp beginilah kita buat d sabah kunuk. sy bercdng, kalo ble konsep thn bykkan lg adegan2 lain selain drpa menari dan 'mengangkat' spt lakonan, sketsa, atau tarian salingn yg menampkkan mesej yg d bawa. pastu kalo bleh kurangkan pergaulan yg melampau antra laki dan pompuan (terutma muslim) spt bergurau senda dpn tetamu, cara doa boleh d ubah... bg yg Islam, kita memohon sesuatu prog bjln ngn lancar, tp dlm pada masa yg sama prog kita adakah sedikit berlandaskan agama or x??? (maaf). sy hnya mau sampaikn yg terbuku d hati jak ni. apapn congrates suma yg terlibat...

Date
By
Subject

Tahniah Exco PERSIS

salam... sidang exco PERSIS
saya nak ucapkan tahniah di atas terbitnya laman web ini...
saya baru tau ada lmn web PERSIS dan saya terus buka n tgok apa isi kandungannya...
banyak penambahan yg mungkin boleh di paparkan dlm laman web ini terutamanya bagi almuni usm mcm akak ni mendaftar sbg alumni PERSIS USM di lmn web ni...
Sekian, terima kasih

HAJIJAH LAMIRI
Timbalan Dekan
Sekolah Pengajian Seni, UMS
"X" exco Kebudayaan 1 PERSIS 2000

Date
By
Subject

Re: Tahniah Exco PERSIS

terima kasih,
nak panggil apa ya, akak mcm x sesuai, sbb timb dekan.
tp nama sya da update dlm senarai alumni,
klu ble tahu kursus msa d usm, thn graduate, asal, dan emel,
lg complete.

Date
By
Subject

TERIMA KASIH

SALAM..SAYA SELAKU YDP PERSIS SIDANG NI MNGUCAPKAN TRIMA KASIH KEPADA PUAN ATAS KESUDIAN MELAYARI LAMAN WEB NIE...TQ SGT2..HARAP, DAPAT AR KITA TERUS BERHUBUNG...BANGGA SANGAT RAMAI MANTAN PERSIS SEKARANG SUDAH MEMEGANG JAWATAN YANG TINGGI2...TQ...DOAKAN KEJAYAAN KAMI UNTUK MEMBELA ANAK BANGSA KITA...TQ...

Date
By
Subject

Re: Tahniah Exco PERSIS

Gelaran untuk orang ( perempuan lelaki ) yang mempunyai pangkat, tetapi tidak kita ketahui perlulah disapa dengan gelaran 'Tuan' atau 'Puan'. TQ

<< 2 | 3 | 4 | 5 | 6 >>

CHATTING AND FORUM RULE

You are prohibited to give statement that will provoke anyone. You also prohibited to post harsh words or any words that consider bad to anyone. If that happen webmaster deserve to delete that statement or words and you will be banned to use this forum or shoutbox. Thanks.

PENAFIAN : Perkumpulan Siswa-Siswi Sabah, Universiti Sains Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini.

 

Search site

© 2011-2012 All rights reserved.