Forum PERSIS

Ruangan ini disediakan bagi memudahkan ahli-ahli PERSIS berbincang mengenai aktiviti-aktiviti yang telah dirancang. Selain itu ahli-ahli PERSIS juga boleh mengutarakan cadangan ataupun komen dalam ruangan ini.

Forum Perbincangan

Date
By
Subject

to ydp

k..kami akan bantu..hidup ydp...

Date
By
Subject

round island

best la aktvt round island...len kali buat lg ya...best bah persis...

Date
By
Subject

congrat

congrat persis ada wen uda... dulu masa tahun 199x -2003 teda lagi....balik2 sukan ja....anyway syiok jadi ahli persis boleh kenal banyak ..skrg uda abis pun masih contact lagi....keep it up

Date
By
Subject

Angin malam...

Tahniah laman web yang cantik & menarik. Kesian budak-budak Sabah di USM ni, makin lama makin kurang....huhu... Pandai2 la persis tahun ini tarik budak2 first year... Kalau ndak, mt n exco yang menari nanti kalau buat persembahan... hehe... untk YDP, ingt pesan En. Collin... semoga kamu semua berjaya...

Date
By
Subject

Re: Angin malam...

TQ..Harap semua bagi sokongan untuk barisan persis agar lebih berjaya...tq atas sokongan semua...

Date
By
Subject

haiiii

wah cantik la web nie...conGrate naja..

Date
By
Subject

Re: haiiii

trm ksh, biGunGmaMa

Date
By
Subject

MAKLUMAN!!!

Saya selaku YDP Persis memohon agar saudara&saudari yang melayari website ini agar dapat memberikan idea@cadangan serta pendapat agr kita sama2 dapat majukan lagi persatuan ini selaras dengan universti apex...jangan segan2, kita bersifat terbuka dan segala cadangan dan komen anda akan kami pertimbangkan..TQ semua..

Date
By
Subject

profile bangsa

salam semua,

saya teruja melihat web ini. tiba2 terkenang kembali zaman2 di usm especially dgn persis dan rakan2 seangkatan. namun saya mohon kepada saudara moderator supaya profile bangsa tidak dimasukkan ke dlm profile alumni persis. saya tidak nampak kewajaran profile tersebut dimasukkan. nampak semacam ada unsur2 racist. memadai sekadar profil nama,asal, kursus & tahun graduasi, dan karier.

Date
By
Subject

Re: profile bangsa

wslm,

terima kasih krn sudi melayari web ini.
pandangan anda akn saya ajukan kepada barisan pimpinan persis.
InsyaAllah kami akan berikan respon positif kepada anda dan semua pengunjung2 web ini.

<< 11 | 12 | 13 | 14 | 15 >>

CHATTING AND FORUM RULE

You are prohibited to give statement that will provoke anyone. You also prohibited to post harsh words or any words that consider bad to anyone. If that happen webmaster deserve to delete that statement or words and you will be banned to use this forum or shoutbox. Thanks.

PENAFIAN : Perkumpulan Siswa-Siswi Sabah, Universiti Sains Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini.

 

Search site

© 2011-2012 All rights reserved.